برچسب اصالت (خرید رول خام لیبل اصالت)

برچسب اصالت

با تصویب قانون الزام الصاق برچسب اصالت، کلیه تولید کنندگان و وارد کنندگان محصولات سلامت محور از جمله مواد غذایی، دارویی و تجهیزات پزشکی می بایست بر روی کالاها و  محصولات خود مطابق با پروتکل های سازمان غذا و دارو برچسب اصالت بچسبانند. از این رو فرآیند چاپ برچسب اصالت را یا به صورت شخصی و داخلی انجام می دهد و یا این امر را به شرکت های مجری برون سپاری می کنند. اصلی ترین ملزومات چاپ برچسب اصالت رول لیبل خام برچسب اصالت می باشد که رای دانا سیستم تهران علاوه بر ارائه خدمات چاپ برچسب اصالت و نرم افزار تولید کد، تجهیزات و مواد مصرفی مورد نیاز برای چاپ برچسب اصالت از جمله رول خام لیبل اصالت را با بهترین کیفیت عرضه می کند.

برچسب اصالت

انواع رول خام برچسب اصالت

لیبل های اصالت از جنس کاغذی بوده و ظاهرشان نسبت به سایر برچسب های محصول متفاوت است. برچسب های اصالت به رنگ سفید بوده و دارای یک حاشیه زرد رنگ می باشد و سامانه پیامکی، سایت و شماره تلفن سازمان غذا و دارو به صورت پیش فرض روی آن درج شده است. رول های برچسب اصالت به صورت تک ردیفه و چند ردیفه هستند که مثلا چاپ برچسب های اصالت چند ردیفه نیاز به مدت زمان کوتاه تری نسبت به لیبل های اصالت تک ردیفه دارند. ابعاد برچسب های اصالت شامل موارد زیر می باشد:

  • لیبل اصالت 2×4 سانتیمتر (20×40 میلیمتر): این سایز استاندارد و مورد تایید سازمان غذا و دارو می باشد.
  • لیبل اصالت 1×4 سانتیمتر (10×40 میلیمتر): این سایز از برچسب های اصالت نیز مورد تایید سازمان غذا دارو می باشد و معمولا برای محصولات کوچکتر مورد استفاده قرار می گیرد.

برچسب اصالت تلفیقی

برچسب اصالت تلفیقی در واقع ادغام برچسب اصالت و برچسب فارسی نویس می باشد یعنی علاوه بر اطلاعاتی که روی برچسب اصالت درج می شود، می توان در مورد نحوه استفاده و سایر موارد مهم محصول به مصرف کننده اطلاعات داد. لیبل های تلفیقی دارای سایز های متنوعی می باشد که می توان با توجه به اندازه محصول و حجم اطلاعاتی که قرار است روی آن ذکر شود سفارش داده می شود.

قیمت رول خام برچسب اصالت

قیمت رول برچسب خام اصالت بستگی به ابعاد برچسب، تعداد در رول، تک ردیفه یا چند ردیفه بود رول برچسب دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق رول خام برچسب اصالت با واحد فروش رای دانا سیستم تهران تماس بگیرید.

خرید برچسب اصالت خام

برای خرید برچسب اصالت خام از رای دانا سیستم تهران می توانید از طریق شماره های زیر با واحد فروش رای دانا تماس بگیرید و رول برچسب مد نظرتان را سفارش دهید. سفارشات در تهران در همان روز کاری توسط پیک به صورت فوری و برای شهرستان با استفاده از پست پیشتاز و یا تیپاکس ارسال می شود.

02144969017
02144045895
02144965977
02144045918

مشخصات برچسب اصالت

از جمله مواردی که باید روی برچسب خام اصالت چاپ شود شامل موارد زیر می باشد:

  • GTIN: GTIN یک نمایش عددی از بارکد محصولات است. GTIN یک سیستم شناخته شده بین المللی برای شناسایی محصولات توسعه یافته توسط سازمان جهانی GS1 است. سازمان جهانی GS1 چندین سیستم را گرد هم آورد تا یک زبان واحد و مشترک را بوجود بیاورد تا از طریق آن بتوان اطلاعات محصولات را از طریق دستگاه بارکدخوان و پایگاه داده های محصولات آنلاین فراخوان کرد. GTIN ها می توانند 8 ، 12 ، 13 یا 14 رقم باشند. انواع مختلف GTIN بسته به محل تولید محصول در جهان و نوع محصول وجود دارد.
  • UID یا شناسه ردیابی: UID یک کد 20 رقمی یونیک می باشد که به صورت رندم به کالا اختصاص داده می شود و 5 رقم اول این عدد پیش شماره مربوط به شرکت های وارد کننده می باشد. سازمان غذا و دارو باهدف گسترش دامنه تعداد کدهای تولیدی و نیز جهت جلوگیری از به وجود آمدن کد تکراری در بازه زمانی طولانی،به شرکت های بزرگ پیش کد 4 رقمی و برای شرکت های کوچک تر با واردات کمتر پیش کد 5 رقمی اختصاص داده است.
  • LOT یا سری ساخت فرآورده: لات نامبر یک کد منحصر به فرد است که تولیدکنندگان به دسته ای از کالاهایی که در یک دوره با استفاده از مواد و قطعات یکسان تولید کرده اند، اختصاص می دهند. LOT نامبر یا همان شماره Batch اغلب به صورت عدد، حروف و یا ترکیبی از این بیان می شود.
  • تاریخ انقضاء: علاوه بر موارد ذکر شده روی برچسب اصالت خام، تاریخ انقضای محصول نیز ذکر می شود.
  • شناسه اصالت: شناسه اصالت کدهای 16 رقمی است که مصرف کننده می تواند با از طریق سامانه سازمان غذا و دارو از اصالت کالای خریداری شده اطمینان حاصل کند. روی شناسه اصالت، یک لایه امنیتی اسکرچ قرار می گیرد که تنها مصرف کننده نهایی مجاز است که آن را مخدوش کند.
  • بارکد دو بعدی: یک بارکد دو بعدی حاوی اطلاعات فوق نیز روی برچسب خام اصالت چاپ می شود که مصرف کننده با اسکن این بارکد با استفاده از تلفن همراه خود می تواند از اصالت کالا استعلام بگیرد.

نکات مهم لیبل اصالت

  • برای چاپ روی برچسب اصالت خام توصیه می شود از ریبون وکس رزین استفاده کنید. اگرچه ریبون وکس قیمت پایین تری دارد اما ریبون وکس رزین مقاومت بیشتری در مقابل سایش و رطوبت دارد.
  • استفاده از رول برچسب خام چند ردیفه سرعت چاپ برچسب های بارکد را چند برابر می کند، همچنین می توان رول چاپ شده را در دستگاه اسکرچ زن اتوماتیک قرار داد و اسکرچ ها به صورت مکانیزه روی کدهای اصالت چسبانده شوند.
  • در صورتی که روزانه به تیراژ بالایی نیاز دارید، برای چاپ برچسب های اصالت از لیبل پرینتر های صنعتی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *