لیبل پرینتر TSC (معرفی و مقایسه)

لیبل پرینتر TSC

لیبل پرینتر TSC به عنوان یکی از برندهای مطرح و محبوب پرینترهای لیبل زن می باشد که طیف گسترده ای از گزینه های چاپ را ارائه می دهد. لیبل پرینترهای تی اس سی به دلیل کیفیت بالا و مقرون به صرفه بودن در صنایع مختلف شناخته شده هستند. چاپگرهای بارکد TSC طیف گسترده ای از امکانات برای نیازهای چاپ در حال حرکت، اداری و مقرون به صرفه و همچنین چاپ های صنعتی با عملکرد بالا را ارائه می دهد. چاپگرهای برچسب TSC چاپ روی انواع لیبل و ریبون ها را برای تامین نیازهای چاپ کسب و کار و صنعت شما را پشتیبانی می کند.

لیبل پرینتر TSC

مزایای لیبل پرینتر TSC

  • اصلی ترین ویژگی های لیبل پرینترهای برند TSC قیمت مقرون به صرفه آنها در مقایسه با سایر برندهای موجود می باشد.
  • تنوع بسیار بالای محصولات TSC باعث شده است که پاسخگوی نیازهای چالش برانگیز هر صنعت و کسب و کاری می باشد. کمپانی تی اس سی انواع مختلف پرینترهای لیبل زن با رزولوشن چاپ متفاوت، گزینه های اتصال متنوع و … را ارائه می دهد.
  • موتورهای چاپ TSC به گونه ای طراحی شده اند که برای سالها استفاده قابل اطمینان باشند و همچنین سهولت استفاده و سرویس دهی آگاهانه را ارائه دهند.
  • لیبل پرینترهای TSC برای بالا بردن سرعت فرایند چاپ و الصاق برچسب و همچنین استفاده ساده تر می توان بدون مشکل با افزونه های ریوایندر، کاتر و Peel Off ادغام شوند.
  • همچنین پرینترهای لیبل زن تی اس سی دارای امکان چاپ شناسه ها و تگ های RFID را روی انواع برچسب های استاندارد، فلزی و سایر برچسب‌های RFID بادوام نیز ارائه می دهد. این قابلیت، برای کسب کارهایی که از هر دو فناوری استفاده می کند باعث ذخیره سازی سرمایه و یکپارچه سازی اطلاعات می شود.
  • سری جدید لیبل پرینترهای TSC دارای فناوری ODV-2D می باشند. به کمک این تکنولوژی می توانید اطمینان حاصل کنید، که برچسب های چاپ شده قابل اسکن هستند. بر اساس انتخاب شما، این لیبل پرینترها می توانند برچسب های بارکد 1 بعدی و 2 بعدی را تأیید کنند.

سری های مختلف لیبل پرینتر TSC

همانطور که گفتیم کمپانی TSC محصولات متنوعی را برای پاسخگویی به طیف گسترده ای از نیاز ها ارائه می دهد. در ادامه به بررسی ویژگی های جدیدترین سری های لیبل پرینتر TSC می پردازیم:

لیبل پرینترهای سری TTP

این سری پرینترهای صنعتی عریض 8 اینچی دارای دو مدل برای رفع نیازهای برچسب‌گذاری با فرمت گسترده است:

  • TTP-286MT، وضوح 203 نقطه در اینچ با سرعت چاپ تا 6 اینچ در ثانیه
  • TTP-384MT، وضوح 300 dpi با سرعت چاپ تا 4 اینچ در ثانیه

TTP-286MT با قابلیت چاپ گسترده خود برای چاپ بارکدهای جانبی گسترده بدون نیاز به چرخش تصویر بسیار پر قدرت و کار آمد می باشد.

 

پرینتر لیبل زن سری DA

چاپگرهای رومیزی سری DA ما ترکیبی ایده آل از مقرون به صرفه بودن با طراحی بادوام و قابل اعتماد هستند. سری DA وضوح چاپ 203 و 300 نقطه در اینچ را با سرعت چاپ تا 6 آی پی سریع ارائه می دهد. منبع تغذیه بزرگ 60 واتی لیبل های چاپی با کیفیت بالا را حتی در سریع ترین سرعت های چاپ خود تولید می کند.

چاپگر برچسب سری MH

این سری از چاپگر لیبل بارکد صنعتی پرچمدار کمپانی TSCبا فناوری هد چاپ ممتاز، پردازنده سریع و ظرفیت حافظه برای چاپ برچسب های با کیفیت بالا با سریع ترین سرعت برخوردار است.

بررسی مدل های مختلف لیبل پرینتر TSC

در ادامه به بررسی برخی از مدل های پر فروش و پرطرفدار لیبل پرینتر TSC می پردازیم:

لیبل پرینتر TSC TTP-2410MT

لیبل پرینتر TTP-2410MT یک چاپگر انتقال حرارتی صنعتی بسیار مقاوم است. پرینتر لیبل زن تی اس سی TTP 2410MT با روکش آلومینیومی امکانات زیادی را برای محیط های صنعتی با قیمت مناسب ارائه می‌دهد. چاپگر لیبل TTP-2410MT یکی از سریعترین چاپگرها با بیشترین بازده از سری چاپگرهای TSC است. این چاپگر به صورت درخواستی یا به صورت دسته‌ای عملیات چاپ را انجام می‌دهد. لیبل پرینترچاپگر برچسب TTP 2410MT دارای یک پورت سریال، یک درگاه موازی، یک اتصال USB و یک سرور چاپ داخلی اترنت است.

لیبل پرینتر TSC TTP344 pro 

پرینتر لیبل زن تی اس سی TTP344 pro 300dpi یک پرینتر لیبل زن برای محیط‌های صنعتی با تعداد چاپ بسیار بالا در روز است. پرینتر لیبل زن TTP344 pro دارای سرعت چاپی معادل 152 میلیمتر در ثانیه است. این چاپگر لیبل از پردازنده 32 بیتی و حافظه داخلی 4 مگابایتی برای چاپ لیبل‌های بارکد بهره می‌برد. برای اطلاع از قیمت لیبل پرینتر TTP344 pro تماس بگیرید.

تی اس سی TTP-246M Pro

چاپگر لیبل صنعتی TSC TTP-246M Pro یکی از نمونه های پر طرفدار پرینترهای لیل زن برند تی اس سی می باشد. رزولوشن چاپ این دستگاه 203dpi می باشد و دارای پردازنده 32 بیتی، حافظه داخلی 4 مگابایتی و رم 8 مگابایتی می باشد. پرینتر لیبل زن TTP-246M Pro تی اس سی می تواند ریبون با طول 600 متر را در خود جای دهد. سرعت چاپ این لیبل پرینتر معادل 203 میلیمتر بر ثانیه می باشد.

لیبل پرینتر تی اس سی TE200

لیبل پرینتر TE200 یک پرینتر لیبل زن رومیزی رقابتی و بادوام را در اختیار مشتریان قرار می دهد. استفاده از این پرینتر لیبل زن  بسیار آسان می باشد و دارای رزولوشن چاپ 203dpi، سرعت چاپ 152 میلیمتر در ثانیه و ظرفیت ریبون 300 متر می باشد. چاپگر بارکد TSC TE200 قادر است روی انواع برچسب از برچسب کاغذی تا برچسب PVC و متال عملیات چاپ را انجام دهد.

لیبل پرینتر تی اس سی TTP-244 PRO

لیبل پرینتر TTP-244 Pro مدل آپدیت شده و پیشرفته TTP-244 Plus می باشد. این چاپگر بارکد دارای پردازنده باقدرت، حافظه با فضای زیاد، ظرفیت لیبل زیاد و قیمت مقرون به صرفه می باشد. دقت چاپ آن 203dpi و سرعت چاپ آن 127 میلیمتر بر ثانیه می باشد و با استفاده از پورت USB RS-232 به کامیپوتر متصل می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *