معرفی و مقایسه لیبل پرینترهای رومیزی

مشخصات لیبل پرینتر رومیزی

لیبل پرینترهای رومیزی دستگاه های کوچکی هستند که برای چاپ بر روی لیبل های پشت چسبدار با تیراژ نسبتا پایین مناسب هستند. بدنه پرینترهای لیبل زن رومیزی معمولا از جنس پلاستیک ساخته شده است، به همین دلیل بیشتر برای موقعیت های اداری، آزمایشگاهی و انبارهای صنعتی سبک مناسب هستند.

مقایسه لیبل پرینتر رومیزی و صنعتی

لیبل پرینترهای رومیزی همانطور که از نامشان پیداست از نظر اندازه از لیبل پرینترهای صنعتی کوچکتر هستند. این پرینترهای حرارتی کوچک به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در فضاهای کوچک‌تر کار کنند و برچسب‌های کمتری را نسبت به مدل های صنعتی چاپ می‌کنند. لیبل پرینترهای رومیزی بارکد همچنین از دوام کمتری برخوردار هستند زیرا برخلاف لیبل پرینترهای صنعتی که بدنه شان از جنس فلزی است، محفظه خارجی شان از جنس پلاستیک است. کوچکتر بودن و به طور کلی کم قدرت بودن به این معنی است که پرینترهای رومیزی قیمت کمتری دارند. با وجود تمام این تفاوت ها کیفیت چاپ چاپگرهای بارکد رومیزی به اندازه لیبل پرینترهای صنعتی است (به استثنای چند مورد) که تعداد آنها بسیار کم است.

مشخصات لیبل پرینتر رومیزی

میزان عملکرد پرینتر لیبل زن رومیزی

تخمین دقیق تعداد برچسب هایی که لیبل پرینترهای رومیزی در طول روز می توانند چاپ کنند به طور دقیق قابل مصاحبه نیست زیرا ابعاد برچسب ها با هم متفاوت است، اما پرینترهای رومیزی می توانند روزانه تا حدود 5 هزار لیبل چاپ کنند. باید به این نکته توجه داشت که برخلاف لیبل پرینترهای صنعتی که اکثر آنها به صورت 24 ساعته قادر به چاپ برچسب بارکد هستند، لیبل پرینترهای رومیزی به ازاء یک ساعت کار باید یک ساعت خاموش باشند. با این حال لیبل پرینترهای رومیزی برای نیازهای چاپ کسب و کارهای کوچک، خرده فروشی ها و یا تولید کنندگان کوچکی که دو یا سه بار در هفته برای محصولات خود برچسب چاپ می کنند، مناسب هستند. به طور لیبل پرینترهای رومیزی برای موارد زیر بهترین انتخاب هستند:

  • فضاهای کوچک
  • چاپ روزانه حدود 5 هزار لیبل
  • چاپ برچسب، رسید یا بلیط با عرض کمتر از 110 میلی متر

مزایای لیبل پرنیترهای رومیزی

  • ابعاد کوچک، وزن پایین و قابلیت حمل
  • توانایی چاپ انواع مختلف لیبل های پشت چسبدار از جمله کاغذی، PVC و متال (مناسب چاپ برچسب های اموال نمی باشد زیرا زیره برچسب های اموال نسبت به سایر برچسب ها ضخیم تر بوده و سنسورهای لیبل پرینتر رومیزی قادر به شناسایی گپ بین برچسب ها نمی باشد.)
  • چاپ انتقال حرارتی و حرارتی مستقیم روی کاغذ حرارتی (بدون ریبون)
  • چاپ روی لیبل های پشت چسبدار با عرض 12 میلی متر تا 118 میلی متر.
  • ارائه کیفیت چاپ 203dpi، 300dpi و 600dpi
  • امکان سفارشی سازی چاپ برچسب ها
  • توانایی چاپ با انواع ریبون از جمله وکس، وکس رزین و رزین
  • سازگاری با انواع لوازم جانبی برای بالا بردن سرعت و بهره وری از جمله رول جمع کم خودکار (Rewinder)، برش دهنده خودکار (Cutter) و ….
  • امکانات ارسال دستور چاپ از راه دور از طریق بلوتوث و Wi-Fi

معرفی و مقایسه لیبل پرینترهای رومیزی

لیبل پرنیترهای رومیزی از برندهای زبرا Zebra  و تی اس سی TSC از بهترین و مقاوم ترین پرینترهای موجود هستند. مدل های زیر از سری های با دوام و قابل اعتماد لیبل پرینترهای زبرا و TSC می باشد:

راهنمای خرید لیبل پرینتر رومیزی

هنگام خرید پرینترهای لیبل زن رومیزی به موارد زیر توجه کنید:

  • وضوح یا رزولوشن چاپ دستگاه: رزولوشن چاپ دستگاه های لیبل پرینتر 203dpi، 300dpi و 600dpi اگرچه معمولا رزولوشن چاپ 203dpi و 300dpi پاسخگوی نیاز های معمول چاپ هستند. 600dpi برای چاپ بارکدهای بسیار کوچک مورد نیاز می باشد.
  • عرض چاپ: عرض چاپ پرینترهای لیبل زن رومیزی بین 104 تا 108 میلیمتر می باشد.
  • سرعت چاپ: سرعت چاپ لیبل پرینترهای رومیزی به 127 میلیمتر بر ثانیه نیز می رسد.
  • اتصال: با توجه به زیر ساخت های سخت افزاری خود باید گزینه های اتصال (کابلی و وایرلس) دستگاه را بررسی کنید.

کاربردهای لیبل پرینتر رومیزی

لیبل پرینترهای رومیزی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و خدمات زیر را ارائه می دهند:

خرده فروشی

وضوح چاپ بالا لیبل پرینترهای رومیزی و استفاده از برچسب های با کیفیت، ارائه بارکدهای با کنتراست بالا را تضمین می کند تا از اسکن بی عیب بارکد تسلط بارکدخوان محصولات خود اطمینان حاصل کنید.

مراقبت های بهداشتی

مقررات سختگیرانه در مورد ردیابی بیماران و نمونه های آنها در صنعت مراقبت های بهداشتی به این معنی است که قابلیت ردیابی ضروری است. حفظ ایمنی و قابلیت ردیابی، برچسب ها و مچ بندهای شفاف و با کیفیت خود را می توانید با استفاده از لیبل پرینترهای رومیزی تامین کنید.

برچسب زدن دفتر

لیبل پرینترهای رو میزی طیف وسیعی از چاپگرهای برچسب را  ارائه می دهند که برای تمام نیازهای چاپ دفتر شما، بارکدهای باکیفیت تولید می‌کنند. با طیف گسترده ای از ریبون ها و رول های برچسب برای انتخاب، می توانید برچسب های بارکد برای اهداف زیر چاپ کنید:

  • برچسب گذاری پوشه ها و اسناد
  • برچسب آدرس برای پاکت نامه
  • برچسب های اموال و دارایی های دفتر

برچسب گذاری مواد غذایی

برچسب گذاری مواد غذایی بیش از هر چیزی برای مصرف کننده مهم است زیرا اطلاعات مهمی از جمله کد اصالت، تاریخ انقضا و … روی آن درج می شود. برچسب های مواد غذایی علاوه بر مصرف کننده، برای تولید کننده به منظور ردیابی خط تولید نیز مهم هستند. با استفاده از راهکارهای لیبل پرینتر می توانید، راه حل‌های مدیریت موجودی، دقت و کارایی را بهبود بخشید.

چاپ برچسب کالاهای انبار

لیبل های محصول و کالاهای موجود در انبار یکی از مهمترین المان ها برای مدیریت کارآمد موجودی می باشد. برچسب های بارکد محصول در واقع نقش شناسنامه محصول را در زنجیره تامین بازی می کنند و با استفاده از بارکد درج شده روی آنها می توان به اطلاعات محصول دسترسی پیدا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *